Wednesday, March 24, 2010

kenanganku, bersamamu...

Baru je tadi aku bukak mr.Frodo punye blog n aku ade bace 1 entry neh. Mamat neh da lame da letak n aku pun da bace da mnatang tu, tapi tetiba gatal nak bace semula. Hohoho…>>> kalo korang bace tajuk entry bliaw yg btajuk ‘christian’, mesti korang nak taw sangat2 ape kaitan mamat ni dengan wat d hell with d Christian 2! Lagi2 kalo korang bace plak intro die, memang tanpa was2 zaitun akan mengatakan; “Buang habitat ke, mamat neh???” muahahaha!!! XDXDXDXD

Wah…~ mentang2keje sk0lah da xde, on9 je keje ko arrr…???!!!

d[“xxx”]b ~ silence is easy

lepas je aku tengok video 2, aku pun terpikir gak…sedangkan mnatang pun ley kenang budi, apetah lagi orang2an yang ade kepale otak neh. Syahdu siot! tp beza plak kaum diorang! Memang betul kate2 mr.Frodo, kucin aku pun belum tentu terkam aku n gonyoh2 camtu skalik (sebab bile aku balik, aku cari kucin aku n pulas eko diorang nak kasi mandul~teori sendiri. Budak2 ice age kena dapatkan bimbingan dari en.sid tuk bace yg seterusnye). Aku panggil nyiow2 pun belum tentu diorg nak tunjuk batang idung. Kalo jumpe kucin aku dok layan blues kat dalam longkang jiran aku pun, haram mnatang 2 nak kenal. Bile bagi kepok, mule r wat muke hipokrit. Wakakakaka,

kadang2 aku pun wat perangai yg huduh; x kenang orang. Lagi2 mak cik yg tolong urut kaki aku dulu. Tanpa bliaw… huhuhu. Bukan ape, aku segan sangat2 nk ‘date’ ngan mak cik neh. Mintak ampun, mintak maap…~

Segan biar bertempat. Malu biar ade tempat. :x:x:x:x

????????

Manusia mudah lupa? Betul x? aku rase, aku rase r…ni ape yg aku rase, manusia x mudah lupa sesuatu kecuali benda2 tertentu contohnye clas cikgu tengku dulu buat2 lupa. Tapi kadang-kadang ingatan manusia pun terbatas gak, kn? Selama aku masih idup neh, aku ingat lagi muke kengkawan aku; dari skolah rendah sampai skang (x termasuk tadika. Mase 2 baru nak terkenal orang). Cume aku x brape ingat name. kalo ingat muke pun mayB ade yg (btukar!) rupa len. Kawan2, aku ingat lagi kat koraaaannngggg……~_~

Ade satu benda je aku nak ingatkan. Kenang jasa mak abah. Tanpa diorang, belum tentu korang reti bukak fb neh. Muahahaha…!!!

Ayah dan ibu…ayah dan ibu…itulah permulaan kami… -allahyarham Sudirman

Korang mesti faham maksud permulaan 2 kn? An? Dari mak abah r mulanye evrythin. Bukan dari atuk, bukan dari mak sedara, even bukan dari moyang2 korang yg datang bhijrah ke sini. Sekalipun mak abah kite most wanted, d most evil,don’t u dare talk to them like…”hish…!” Mesti anak2 pernah ingat tika ustazah2 n ustaz2 kite pernah warning pasal ni. Uhuk! Syurga anak dbawah tapak kaki ibu. Tapi korang kalo nak masuk syurga sangat jangan r plak korang g usap2 tapak kaki mak korang tu. X pasal2 kena hikmat tendangan beribu. Simpan2 r bodo tu sket. Gagagagagaaaa~ *. .*

“Kenanglah orang2 yang kamu kenang supaya mereka pun terkenang dengan kenangan2 korang yang akan sendiri mengenangkan kenagan2 korang yang sungguh terkenang.”

Bila ch0mbi pot pet pot pet pot pet… xoxoxoxo

p/s:kalo nak taw pasal mnatang hape Chritian 2, buat2 r muke xmalu k breakingtherulez.blogspot. hakhakhak xpxpxp

No comments: