Monday, July 12, 2010

dia

...ade sek0 minah ni. mmg kerek giler r...aku sentuh beliau kt sane marah...aku sentuh beliau kt cni tengking...aku sentuh beliau kt tut tut...wat bodo lak. pahtu wat muke stim2. seb bek beliau sm jantanbentina dgn aku. kal0 x maunye kembang kempis idung aku yg da semestinya x brape kembang ni. lps 2 akn diiringi dgn suhu bdn aku yg akn nek dgn mdadak secara ttibe n mengeluarkn cecair2 merah dr lubang id0ng n akn mgoda nyamuk2 skalian. h0hoho... mabeles~

...hahahaha...aku gelak dl. sbb ape...? sbb aku nk gelak dl...har3~

...kal0 ditengok dr btk tubuh beliau, fizikal beliau mmg pergh~ beliau kecik...comel...molek... tubuh yg begitu halus n cantik dpandang. n aku pggil beliau kechek. tp sayangnye... garang... sgt2 r garang. garang x btempat. ade awek skaum dgn die datang singgah pn, x pasal2 je beliau cari gaduh. 1 keje lak aku kna jauhkn di0rg. weh, minah. sedar2 r diri k0 2 sape. karang aku rendah2kn diri k0 maunye btambah kecik lg k0 karang. huh~ harap je c0mel, tp tebiat uduh~ wawawa... xo

...pulak 2, rumah aku beliau buat mcm h0tel pn ade. sukati je nk check in, check out bile2. masuk x bg salam.., ape lg kuar. masuk dgn kaki2 k0tor. aku jugak kna lap..., kna bersihkn. wah3..~ mcm mem besar lak beliau ni. b0nda tcinta aku pn kadang2 tpakse turutkn die. hampeh bt0l. bile aku marah sket, mula r wat muka kesian. merajuk. sedu sedan. cisss... oleh kerna aku ni bhati lembut, aku pn tpakse r pujuk beliau. oh.., beknye aku ni. aku mmg sangka dr dl da pn. s0b3..,

...tp ade 1 perangai beliau yg aku mmg x ley blah lgsung. pantang aku g dapur je, beliau mesti ade. pantang aku buka tudung saji je, beliau mesti ade. pantang aku amek pinggan je, beliau mesti ade. lepas 2 kalo aku wat bod0, mula r mnyendeng2. rapat2. dekat2. mmg...mmg x malu bt0l minah tsebut. pulak 2 wat muke kiut yg sgt2 kiut. adeh... jiwa aku pn kadang2 bgel0ra gak. huk3...,

...miow...

...miow...

...miow...

...ye r.., ye r... jap r. aku nk bg k0 makan r ni... menu hr ni ikan g0reng,tw...,

No comments: