Wednesday, August 18, 2010

semangat yang hilang

.
.
.
.
.
ati aku...
rase x best
betul2 x best
bile rase x best ni
mula la nk em0
...stress
tmenung...
...wt dunn0 je kt sekeliling
malas...
n macam2 lagi tabii yg mazmumah...

my dark side sudah kembali
betul ke...???
...hergh...~
aku benci dgn keadaan aku sekarang ni
aku benci dgn situasi aku sekarang ni
aku benci dgn sikap aku sekarang ni

ade silap sikit
aku panas
ade soalan2 merapu sikit
aku bengang
kenapa...?
aku pun x taw kenapa

kenapa k0 keluar balik?
aku x rindukan ko la....
ko rindukan aku k?
...aku x caya,
hahahaha....~

diri aku waktu ni
sangat kesian...
kesian sangat...
kesian dekat kawan2 aku jugak
diorang la mangsa dera aku
...mental diorang kena torture
dek kerna ati aku yg rase mcm jadah
tika ini...

tunjukkan apa yg tlindung disebalik semua ni...
Tuhanku..,

sabda Rasulullah S.A.W;
“Sesungguhnya seseorang hamba itu apabila melakukan kesalahan, digores di dalam hatinya dengan bintik hitam. Sekiranya dia menanggalkannya dan memohon keampunan, maka ia akan berkilau. Sekiranya dia kembali melakukan kesalahan, ditambah pada hatinya bintik hitam tersebut sehingga menyelubungi hatinya.”

2 comments:

Anonymous said...

.bsabar lah kamu...
hope kamu xbenci ngn diri sndri...
(tepuk2 blkg)

ch0mbi wan ken0bi said...

...uhuk3...tepuk kuat lg.bia suma yg x el0k 2 kua...uhuk3...

~tima kaseh, fren...

>>nyit2<<