Saturday, February 12, 2011

tak kenal maka tak kenal

"...awak belum kenal saya lagi.."

"saya dah kenal dah. semua saya dah baca diri awak tu macam mana..."

tak pernah kenal tapi boleh kata kenal dengan tengok saja? hu da hel r u? pak dukun? tukang telek? ahli silap mata? cikgu sains? ahlil nujum? pak belalang? belalang? dengan yakinnya kau berkata yang kau mengenaliku tanpa pernah mengenaliku.

*ciri2 stalker. mengintip...huhehuheh...~

"dah tahu dah. kalau orang yang berjalan terhenjut2 macam jumpestyle tu orangnya sombong & pentingkan diri sendiri"

*lakonan semata2.

celaka. wat da fak iz dat? kau ke yang tentukan fe'elnya macam mana? mana tahu dalam kasut yang dia tengah rodok tu ada tikus beranak ke. sebab tu jalan macam tu. jujur aku langsung tak percaya benda2 macam ni. syirik dowh. bak kata orang dulu2, jangan nilai orang dari luaran. awek tu nampak ganas di luar tapi lembut di dalam. akulah tu. keh3. bukan aku yang cakap, ahli persatuan yang cakap. aku ada iras2 tiz zaqyah. serius. bukan aku yang cakap. ahli persatuan yang cakap. tapi ahli persatuan bukan ahlil nujum. dia adalah ahli persatuan. ahli persatuan kenal aku dan aku kenal ahli persatuan. jadi aku percaya kata2 dia. kadang2.
>>lembut di dalam hati la!

"mata sebelah kanan asyik berkedip2 tu tandanya ada orang fikir & ingat kat kau,"

*lagi2 lakonan semata2.

agak cambest. jangan ingat aku percaya. entah2 cikgu tengah ingat dekat aku sebab aku tak hantar kerja sekolah lagi. pui~ aku hargai bakat & kelebihan semua orang. masing2 ada keistimewaanya. tapi bakat dengan tengok orang depan belakang kiri kanan atas bawah saja dah tahu. macam tengok langit gelap itu tandanya hari nak hujan. tapi tak hujan2 pun. kuasa & kehendak Tuhan tapi ada yang berani cabar.

"hoi, hujan. turunlah! langit dah gelap dah tu!"

tunggu sekejap wahai kanda

*jangan lupa lirik.

kau terer sangat ye tengok2 & baca2 ni ye...? nah, tengok & baca kucing aku dalam gambar kat bawah tu. beritahu aku kucing aku tu penipu @ pembelit.

5 comments:

c3keniT said...

tersedak mendiang Ambi ko bg 2 choices jerk...bg r penipu @ pembetul, buleh r pilih salah 1 @ betul 1....x gitu?? sabor je la..hakhak ^_^v

Frodo Baggins said...

keh3x .. tiz zaqyah?? oohoiii
kucing bwh dah arwah ke?
wa syak beliau wali kucing ..


>>____<<


yg suka mnilai itu, mngkin lupa ada yg kusyuk siap2 tiada tidur lapar tegar sedang nilai beliau sendiri kiri dan kanan ... huahua angkerrr (sambil usap bahu sendiri ...)

ch0mbi said...

c3keniT
>>dgn pnuh hrpn agar mereka3 x mburuk2n ssuatu yg dah xda kt dunia ni(juga sedang & akan).ia juga makhluk tuhan.penendang jarak jauh akn mereka dapat...har3~

frodo
>>yep...TZ(harap x pcaya.serius.hahaha...)hensem x kucen tu?heheh,

apa yg tiada d kiri belum tntu ada d kanan.huhu~

NAJ HEBAT said...

yang menilai di atas harus diambil kira.

kanan kiri, haik tuih.

chombi??


apa2 lah sayang.

ch0mbi said...

naj hebat
>>...mereka lbh risau penilai di bwh,

yep2...ch0mbi.nyanyi sket "jgn tinggal daku"...har3~