Monday, January 16, 2012

G.O - greatest 'orang'

Hari ni permohonan untuk GO dah dibuka untuk TDM & TLDM. Ada seorang kawan tanya. "Tak mahu mohon ke?" Sayang, sayang, sayang. Bukan rezeki aku. Kalau aku dah habis belajar, mungkin aku cuba mohon. Tapi cita2 aku bukan yang itu. Cuma aku sangat rindukan suasana tu. Aiyak!

"Rezeki masing2."

Kubur pun masing2. Ye dak? Itulah. Hidup banyak main. Belajar pun banyak main. Kawan2 ramai dah maju ke depan, aku masih duduk menghadap buku lagi. Bukan sebab tambah semester. Bukan sebab ulang subjek. Err...adalah satu dua. Keh3.., Tak apa. Satu hari nanti rezeki aku mungkin lagi baik dari sekarang. Manatahu, kan? Aku harap mak abah faham kenapa aku ambil tindakan tu. Aku tak mahu belajar perkara yang aku tahu aku akan sia2kan satu hari nanti.

Dan untuk orang2 sekalian, aku lambat bukan bermakna aku gagal.

OK?

2 comments:

oranglidi said...

btul2. lambat bukan brmakna gagal.. sama la dgn aku gk.

lama xsinggh sini. dah putih blognye.

ch0mbi said...

oranglidi
bersabarlah... (tepuk2 pipi sendiri)

yep, dah putih. aku 'takut' warna hitam. sebab hitam tu menawan. har3~