Monday, November 22, 2010

selamat...

dalam mase 2 bulan, aku ada terima banyak lamaran...boleh nak dikatakan hampir 7 lamaran gak r. kira banyak r tu lebih dari satu. h0hoho...~ lamaran yang sempat aku terima cuma dua je... yang lain tak kesampaian.

~maafkan daku...aku tak berupaya...ohhhHH...

oleh kerna terlalu banyak lamaran yang aku dapat tu, aku rasa sangat2 terharu... s0b3... woo0o... isk3.... ape lagi. huuUUuu...~~~ aku terharu dengan suasana tersebut. aku tak sangka kerana lamaran tu buat aku......>>>speechless. ishk~

selamat... memang betul2 da selamat. dengan bukti lamaran yang aku dapat tu, aku telah menjadi saksi antara saksi2 yang lain tengok diorang selamat. ramai yang da selamat da. tapi alangkah sadisnya aku dapat selamatkan 2 lamaran je. huhuhu...

selamat tinggal...~

selamat tinggal si gadis
selamat tinggal si teruna

selamat tinggal dunia lama
selamat datang dunia baru
selamatkan minda korang dari perkara2
yang boleh menggegarkan
dunia lama korang sebelum ni
kalau tak
korang kurang selamat

selamat...selamat... ramai kawan2 sekolah aku dah selamat kahwin. yang selamat bertunang pun ramai gak. aku doakan korang agar selamat dunia akhirat. kepada kawan aku yang selamat aku menyibuk ke kenduri korang, aku rasa sangat3...>>speechless lagi. isk~

lamaran lepas ni 27nov. tarikh selamat aku... tapi apakan daya. tak dapat nak selamatkan. apa2pun, aku wish kat korang sama je macam yang aku wish tadi.

^selamat pengantin baru kepada ayan, yah, awe, tina, anas, pn.su n sal. n kepada siapa2 yang baru selamat n yang baru nak selamat. sem0ga selamat beranak banyak2...^

aku? selamat?

No comments: